1911 stock bushings get bunged up or lost in the field or when a pro is doing a "Master Reblue Job" they get removed to permit the finest possible polishing job. Then they have to be replaced and that can be a real chore. No more. With this special Brownells 1911 Auto Grip Bushing Staker, it's now quick and easy to get them tight on the first try. Made in 8 segments with 90° cuts between for maximum bushing contact to frame. Has "handle" and deep hole in top of Staker to prevent your 1/8" punch from slipping off. (The 1/8" punch passes thru bushing center on opposite side of frame to give clean access to bushing being replaced or tightened.) Note: Make an anvil block to support outside of bushing while it is being staked. Works great!
I bushings dello stock 1911 possono danneggiarsi o perdersi sul campo o quando un professionista esegue un "Master Reblue Job", vengono rimossi per consentire la lucidatura migliore possibile. Poi devono essere sostituiti e questo può diventare un vero lavoro. Non più. Con questo speciale Staker per Grip Bushing 1911 Auto di Brownells, ora è rapido e facile stringerli al primo tentativo. Realizzato in 8 segmenti con tagli a 90° tra di loro per il massimo contatto del bushing con il telaio. Dispone di un "manico" e di un foro profondo nella parte superiore dello Staker per prevenire lo scivolamento del tuo punzone da 1/8". (Il punzone da 1/8" passa attraverso il centro del bushing dall'altro lato del telaio per garantire un accesso pulito al bushing da sostituire o stringere.) Nota: Crea un blocco di incudine per supportare l'esterno del bushing mentre viene fissato. Funziona alla grande!